پیج اینستاگرام
چرا باید پیج اینستاگرام داشته باشیم؟
ژانویه 10, 2022
نمایش همه

چگونه به اکسپلور برویم ؟ ترفند های طلایی رفتن به اکسپلور

اکسپلور | فالوور اینستاگرام | لایک اینستاگرام | کامنت اینستاگرام | فالوور واقعیاکسپلور

اکسپلور اینستاگرام پر بازدید ترین جای اینستاگرام است ،برای اینکه پستمان وارد اکسپلور کنیم ، احتیاج به شانس نداریم ، فقط باید یاد بگیریم که اینستاگرام چه پست هایی را وارد اکسپلور می کند . اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش هایی است که جذب فالوور کمک زیادی می کند .

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام یا همان ( Explore اینستاگرام ) صفحه ای است ، که پست هایی از سراسر دنیای اینستاگرام ( چه آن را فالو کرده باشید چه نکرده باشید ) را برایتان نمایش خواهد داد . این پست ها طبق فعالیت های قبلی شما برگزیده می شوند و از الگوریتم هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما دراینستاگرام بقیه شده است ، پیروی می کنند . به صراحت می توانیم بگوییم ، اکسپلور اینستاگرام صادقانه ترین مکان در اینترنت است  . و لازم است بگوییم این الگوریتم تنها وابسته به فعالیت شما نیست بلکه بلکه فعالیت دوستانتان نیز در نظر میگیرد .

چگونه می توانیم محتوای صفحه خود را در اکسپلور نمایش بدهیم ؟

پست های نمایش داده در بخش اکسپلور ، به این که شما چه پیج هایی را فالو کرده اید ، ارتباط مستقیم ندارند . برخلاف صفحه اصلی اینستاگرام که تنها پست های صفحاتی را نمایش می دهد که شما آنها را فالو کرده اید . الگوریتمی که برای بخش اکسپلور در نظر گرفته شده است ، ( کاملا صادقانه ) فعالیت هایی که در اینستاگرام تان داشته اید را بازتاب می هد . بخش اکسپلور نیز پست های جدید ومرتبط با فعالیت شما را نشان می دهد .

وقتی بحث به محتوای نمایش داده شده در اکسپلور می رسد ، داده ها حکم پادشاه را دارند . اینستاگرام  سعی دارد اینستاگرام سعی دارد محتوای نمایش داده شده برای هر کاربر مختص به خود او باشد در این شخصی سازی اینستاگرام پست های موجود در اکسپلور را بر اساس لایک ها وصفحاتی که فالو می کنید ، به نمایش می گزارد.

یکی از شرط های اصلی ورود به اکسپلور محتوای جذاب بصری می باشد یعنی محتوایی گرافیک و ظاهر شیک و خفن و چشم نواز داشته باشد .

نکات ساده و مهم برای نمایش محتوا در اکسپلور ایستاگرام :

1 – مخاطبان خود را بشناسید :

شما که قصد ندارید دستگاه پرینت را به یک بچه بفروشید ؟!! پس اگر می خواهید محصولاتتان را به فروش برسانید ، ابتدا باید بدانید قرار است به چه کسانی بفروشید . و باید بدانید که مخاطبان شما واقعا به چه چیزی احتیاج دارند و کسب و کار شما چطور می تواند به آن ها کمک کند . و پاسخ سوالاتی از قبیل 1 : مشتریان هدف شما چه کسانی هستند ؟ 2 : آن ها به چه چیز هایی علاقه مند هستند ؟ 3 : چه کسانی را فالو می کنند ؟ را پیدا کنید ، و به این فکر کنید که در بخش اکسپلور چه فردی می خواهید نمایش داده شوید ؟ یک ایده خوب این است که پرسونای مخاطب مورد نظر خود را بسازید . با شناخت بهتر هدفتان راحت تر می توانید با آن ها تعامل کنید .

2- به مخاطب گوش دهید :

اهمیت دادن به حرف ها و سلیقه های مخاطب در اشتراک گذاشته شدن محتوای شما تاثیر خیلی زیادی دارد و باید بدانید کاربران با چه نوع محتوایی بیشتر تعامل دارند ؟

3 – از هشتگ ها استفاده کنید :

هشتگ ها چاشنی شبکه های اجتماعی هستند ، فرقی نمیکند مردم از آن استفاده میکنند یا نه ، هشتگ ها برای بازاریان اهمیت زیادی دارند . اولین کاری که برای دیده شدن محتوایتان می توانید انجام دهید این است که از هشتگ استفاده کنید ومحتوایتان را از گم شدن میان انبوه محتوا نجات دهید .

هشتگ ها شبانه روزی کار می کنند و هرکس که آنها را جستجو کند ، نشان داده می شوند . با کشاندن مخاطبان به صفحه ، کار شما راحت تر می شود ولی یادمان باشد نباید هر چیزی را هشتگ کنیم و باید حتما درمورد کسب و کارمان باشد .

4 – کاربران را به تعامل تشویق کنید :

هرکار می توانید بکنید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان !! هرچه پست اینستاگرامتان لایک و کامنت بیشتری دریافت کند ، شانس بیشتری دارد تا در صفه اکسپلور مخاطب هدفتان نمایش داده شود . زمانی که ویدیو یا عکسی منتشر می کنید ، باید طوری باشد که مخاطب را جذب کند .

چگونه بفهمیم پست ما به اکسپلور رفته ؟

اگر پس از انجام روش های نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام تعداد فالور ها ، لایک ها و کامنت پست شما چندین برابر حالت معمول شد به این مفهوم است که که در یک بازه زمانی پست شما در صفحه اکسپلور ظاهر شده است .

در واقع تنها راه قطعی که بفهمیم پست ها به اکسپلور رفته یا نه اطلاعاتی هستش که خود اینستاگرام دراختیارمون میزاره . زمانی که پیج شما در حالت عاد یا پرسونال قرار داره به این اطلاعات دسترسی ندارید .

حضور در صفحه اکسپلور چه مزایایی دارد ؟

خیلی ساده است . ورود محتوای شما به صفحه اکسپلور ، به این معنی است ، که افراد بیشتری محتوا شما را خواهند دید و در پی بازدید بیشتر مزایای بعدی هم رقم خواهد خورد .

مشارکت ( انگیجمنت ) بالایی که با پست یا استوری شما ایجاد می شود وقتی به اکسپلور می رود و یا محتوای شما که در معرض دید افراد زیادی بجز فالور های خودتان قرار می گیرد ، منجر به افزایش فالور می شود . افرادی که محتوای شما را دراکسپلور می بینند ، احتمالا به پیج شما سر می زنند و اگر بایو حرفه ای و محتوای جذابی داشته باشید ، شما را فالو خواهند کرد ؛ تعامل بالای ایجاد شده ازفالور های جدید باعث رشد اقتصادی شما و فوش بیشتر خواهد شد .

نکاتی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام :

1 – وقتی فالور هایتان آنلاین هستند ، محتوا منتشر کنید

اگر فالور هایتان در ساعتی آنلاین هستند که شما نیستید ، با استفاده از تقویم فومن هاب محتوای مورد نظر خود را زمان بندی کنید تا در ساعت مورد نظر منتشر شود

2 – از پست های با تعامل بالا در اکسپلور بیاموزید

شما با مشاهده دقیق عملکرد آنها ، به چیزی که مخاطبان آینده شما دوست دارند ، ببینند ، پی خواهید برد .

3 – به آنالیز توجه ویژه داشته باشد

ببینید که عکس های شما را بیشتر دوست دارند یا ویدیو هایتان ؟ محتوای سرگرم کننده را بیشتر می می پسندند یا آموزشی ؟ سعی کنید مخاطبان را مجاب کنید تا پست هایتان را لایک کنند ، و کامنت برای آنها بگذارند . تعامل «ها به شما کمک می کند به اکسپلور اینستاگرام بروید . 4 : استوری های چشم گیر برای متقاعد کردن مخاطبان منتشر کنید .

4 – خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای رشد سریع پیج و رفتن به اکسپلور میباشد ، اما فراموش نکنید که خرید فالوور هم میتواند مخرب باشد و هم میتواند تاثیر خوبی داشته باشد پس بسیار مهم است که از کجا فالوور خریداری میکنید .

سرویس اینستا ، به عنوان بزرگترین سایت فروش فالوور و خدمات اینستاگرام آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه افزایش فالوور به شما عزیزان میباشد

جهت مشاهده سرویس ها بر روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده سرویس ها

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x